Saturday, March 10, 2007

我可以陪你去看星星*

There's so much to express.
I wanna sing & sing & sing again!

懂得让我微笑的人
再没有谁比你有天份
轻易闯进我的心门
明天的美梦你完成
整个宇宙
浩瀚无边的尽头
每颗渺小星球
全都绕着你走
爱我非你莫属
我只愿守护
由你给我的幸福
爱我非你莫属
也许会笑着哭
但那人是你所以
不怕苦

爱我非你莫属
我只愿守护
由你给我的幸福
爱我非你莫属
也许会笑着哭
但那人是你所以
不怕苦
那人是你所以
不怕苦...

对不起; 真的对不起!
& currently watching:
转角遇到爱
I'm very sure it's better than 花樣少年少女. Although it's more popular but i think
转角遇到爱 is definitely better. Why 花樣少年少女 gains more popularity is because 吳尊's in it, and so most of the girls watch it.
Still, 转角遇到爱. You won't regret watching it. :D

--
Roar.

And this is what happened after watching few eps of 转角遇到爱.
I was editing a new blogskin.
Then i accidentally clicked on the save template when i was preview-ing.
Then i realise it's real soon that i'll be changing blog.
This is totally wretched!%@
NOw i randomly found my old skin. But i wasted time doing the old one again. Rawrrrrr

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home